• EN
  • Logg inn
  • Merkevarebygging for havnæringene

    /globalassets/trondelag/pioneering_ocean_red.jpg?width=1168
     
    Foto: Equinor

    Informasjon

    Trondheim DIGS, Krambugata 2 Påmeldingsfrist: 2019-11-18 23.00 Kontakt: Bente Syversen Gratis. Det serveres lunsj fra 1200 19.11.2019 12.00.00 19.11.2019 15.00.00 Europe/Oslo Merkevarebygging for havnæringene DIGS, Krambugata 2 Bente Syversen Bente.Sofie.Syversen@innovasjonnorge.no Legg til i kalender

    Bli med å styrke Norge som en ledende havnasjon. I samarbeid med Aquatech Cluster inviterer vi aktuelle bedrifter, designere og næringsaktører til presentasjon av den nye nasjonale posisjonen for havnæringene.

    Vi ønsker å treffe bedrifter i havnæringene med et internasjonalt vekstpotensial som kan dra nytte av en sterk nasjonal merkevare. Merkevaren Norge skal bidra til at norske løsninger blir foretrukket i den internasjonale konkurransen. Du vil på seminaret også få bedre innsikt i hvordan din bedrift kan skape økt konkurransekraft gjennom strategisk posisjonering.

    Havnæringenes internasjonale konkurransekraft styrkes gjennom å bygge Norge som merkevare. Sammen skal vi skape historien om Norge som pioner innen havrommet. Arbeidet skal bidra til å bygge en helhetlig profil for havnæringene - energi, maritim, marin og nye fremvoksende næringer.

    I mai lanserte vi The Explorer som er en digital eksportkanal for å posisjonere Norge som pioner innen grønne og bærekraftige løsninger. Satsingen består også av flere ulike verktøy, inkludert et Brand Centre med designelementer, historier om Norge og bilder, Visit Norway, Invest in Norway, og globale vekstprogrammer.

    Program 1230-1500:

    • Velkommen - Bjørn Damhaug / nestleder Aquatech Cluster
    • Merkevaren Norge og ny, nasjonal havposisjonering – og strategi.    Hvordan er dette aktuelt for deg? - Oscar Kipperberg / Spesialrådgiver Brand Norway Innovasjon Norge
    • The Explorer – den digitale markedsplassen for grønn teknologi fra Norge – Linda Rostad / Ocean Performance Manager Innovasjon Norge
    • Hvordan lykkes med strategisk posisjonering? - Anita Hårstad /  Marketing Manager ScaleAQ og Kim Bøe / designer Eggs Design
    • Nytt kompetansetilbud om strategisk posisjonering og merkevarebygging - Bente Sofie Syversen / innovasjonsrådgiver Innovasjon Norge Trøndelag
    • Internasjonale program og arrangement - Tom-Ivar Bern / internasjonaliseringsrådgiver Innovasjon Norge Trøndelag

    Velkommen!

    Vilkår for våre arrangementer: 

    Innovasjon Norge er behandlingsansvarlig for dine personopplysninger. Se vår personvernerklæring

    Deltakerlister fra arrangementer i regi av Innovasjon Norge vil kunne offentliggjøres, og/eller bli distribuert mellom deltakerne. Dersom du har spørsmål rundt dette, ta kontakt med arrangementsansvarlig før påmelding.

    Innovasjon Norge tolererer ikke diskriminering, trakassering og andre former for krenkende/utilbørlig atferd. Krenkende/utilbørlig atferd vil kunne føre til bortvisning fra arrangementet, straffeansvar og/eller erstatningsansvar.

    Vi gjør hva vi kan for å gjennomføre et annonsert arrangement, men avlysninger kan forekomme. Innovasjon Norge er ikke ansvarlig for eventuelle kostnader/tap du eller andre påmeldte måtte bli påført grunnet et avlyst arrangement.