Stands, utstyr og plassering

Hvilket utstyr er inkludert i en stand og en bås?

Utstyr per stand:

  • 1 bord
  • 3 stoler
  • 1 søppelkasse
  • Belysning
  • Hvit duk
  • Skilt med standnummer og bedriftsnavn

Utstyr per bås:

  • 2 bord
  • 6 stoler
  • 2 søppelkasser
  • Belysning
  • 2 hvite duker
  • Skilt med standnummer og bedriftsnavn

******

Hva er størrelsen på en stand og en bås?

En stand er på 3 kvm, og to og to bedrifter /stands deler bås.

  • En bås = 6 kvm. Bakveggene er 3 m lange, og sideveggene er 2 m brede.
  • Bakveggene består av tre vegger og sideveggene av to.
  • Skiltene festes på baldakinen over standen.
  • Mål 1 vegg = høyde 250cm, bredde 100 cm //Synlige mål: høyde 242 cm, bredde 96 cm
  • Mål baldakin front= høyde 23,5 cm, bredde 298 cm// Synlige mål: høyde 21,5 cm, bredde 296 cm.
  • Mål baldakin side= høyde 23,5 cm, bredde 198 cm// Synlige mål: høyde 21,5 cm, bredde 196 cm.

******

Kan jeg dekorere standen min?

Med bakgrunn i at mange avtaler er tegnet på forhånd, er ikke dekorering av standen avgjørende for et godt resultat av deltakelse. (Slik det kan være ved deltakelse på en ordinær reiselivsmesse). Men det anbefales å innrede med attraktive plakater/bilder.

******

Kan jeg bestille ekstra utstyr til standen min?

Ja, det kan du. Informasjon om dette vil bli sendt ut medio februar. Ekstrautstyr bestilles og betales direkte til vår messeleverandør, Compass Fairs AS. Linken for å bestille, samt mer informasjon, blir aktivert medio februar 2015.

******

Kan jeg dele ut smaksprøver på standen?

Ja, så lenge det ikke blir servert alkohol.

******

Når og hvordan får jeg se hvor i hallen jeg blir plassert?

Medio februar blir også standkartet og standplasseringen ferdigstilt. Standkartet blir lagt ut på nettsiden, og alle selgerne får tildelt et standnummer. Vi anbefaler alle å gå inn for å se hvor i hallen de er blitt plassert.