Innovasjon Norge har sluppet en ny arkiveringsfunksjonalitet i Microsoft 365 for å la alle arkivere raskere og på en mer intuitiv måte.
Vi trenger å vite hva du trenger. Men hvorfor i all verden ønsker du at vi skal vite det? Når vi vet at de bedriftene som får kompetanse i tillegg til kapital får bedre resultater, gir svaret kanskje seg selv? Vår nye tjenestemodell ble utviklet som et ledd i den digitale forvandlingen til Innovasjon Norge. Denne modellen bidro til at Innovasjon Norge tok et radikalt grep i måten vi utvikler og leverer våre tjenester og produkter til kunder på.
Det er blitt sagt så mange ganger at det nærmest er blitt en klisjé: data er en sentral ressurs for kunnskapsorganisasjoner, som må forvaltes, røktes, og utvikles på linje med alle andre aktiva. Å gjøre det riktig er å øke virksomhetens verdi.
Det er ikke hva vi sier som er viktig, det er hva kunden hører som er viktig. Men hva om kunden legger helt andre betydninger i språket vi bruker enn det vi selv gjør? Og hva om vi internt i organisasjonen legger ulik betydning i felles begreper? For er vi egentlig enig om hva en kunde er? Det høres banalt ut, men å bli enige om definisjoner alle kan forstå og leve med kan være viktigere enn en skulle tro.