• EN
  • Logg inn
  • Kina 2022

    Kina har god vekst i sin infrastrukturutvikling og sportslige tilbud i takt med nasjonen og befolkningens økende fokus på en sunnere og mer bærekraftig livsstil. Dette gir muligheter for norsk næringsliv – også etter OL i februar 2022.

    Norge har en sterk posisjon som bærekraftspioneer.  Vår attraktivitet forsterkes med vinter OL i Beijing 2022. Den norske vintersportskulturen og prestasjonene våre gir oss synlighet. Innovasjon Norge vil sammen med norsk næringsliv forsterke vår strategiske posisjon som en leverandør av bærekraftige løsninger og gode eksportvarer fra Norge. Merkevaren Norge er en viktig døråpner i samspill med bedriftens egne initiativer. Vi tilbyr både digitale og fysiske kommunikasjonskanaler der vi arbeider tett med norske aktører for å tilrettelegge for god kommunikasjon mot konkrete målgrupper og interessenter.

    Relevante profilerings - og internasjonaliseringstjenester:

    OL i Kina 2022

    Vinter-OL arrangeres i Beijing fra 4. til 20. februar 2022. Dette byr på muligheter for norske bedrifter.

    Se opptak av webinar 11. november 2020 fra Snø Oslo: Hvordan kan idrett og næringsliv gjøre hverandre gode?

    Brand Norway - Pioneering sustainable lifestyle

    Brand Norway - Pioneering sustainable lifestyle

    Brand Norway - Pioneering sustainable lifestyle

    Brand Norway - Pioneering sustainable lifestyle

    Kina 2022 - Arrangementer