• EN
  • Logg inn
  • Vet markedet hvem du er?

    Digital synlighet blir bare viktigere – i alle bransjer. Ved hjelp av The Explorer gir Innovasjon Norge bedrifter digital drahjelp internasjonalt.

    Det digitale utstillingsvinduet The Explorer er en viktig kanal for norske bedrifter som vil bli kjent i nye markeder.

    – Vi kaller det for Norges landslag for eksport av grønn og bærekraftig teknologi, sier Victoria Coleman, redaktør for The Explorer.

    Gjennom egne kampanjer på LinkedIn og Google, viser The Explorer verden hva norske bedrifter har å by på. Kampanjene er tett samkjørt med Innovasjon Norges øvrige satsinger i viktige eksportmarkeder.

    Victoria er ansvarlig for at 450 grønne og bærekraftige løsninger fra norske bedrifter nå promoteres til verden gjennom The Explorer.

    – Men vi har rom for flere! Her er det bare å ta kontakt. Vi tar hele jobben med å få det publisert, sier hun.

    Slik blir du med – helt gratis

    Alle norske bedrifter som eksporterer grønn eller bærekraftig teknologi, kan registrere seg gratis på theexplorer.no. Da får de en egen landingsside, og The Explorer-redaksjonen hjelper dem med å skrive en skreddersydd engelsk presentasjon av teknologien. (Les mer om registrering og kriterier her, inkludert definisjoner av «grønn» og «bærekraftig».)

    – Vi vet at mange mindre bedrifter har begrensede ressurser til markedsføring. Men vi har proffe skribenter som setter sammen en god presentasjon for bedriftene, sier Victoria.

    Hvis du har spørsmål om The Explorer og digitale markedskampanjer, kan du ta direkte kontakt med redaktøren: Victoria.Sylvana.Coleman@innovasjonnorge.no