• EN
  • Logg inn
  • Dreiebok for havbedrifter

     Foto: Getty Images
    Foto: Getty Images

    Norske havbedrifter er blant verdens beste, men selv ikke verdens beste produkter selger seg selv. Skal du selge, må kundene kjenne deg. De må rett og slett forstå hva du har å tilby og hvorfor dette er relevant for dem. Vi kaller dette for posisjonering, og her kan de fleste norske bedrifter bli bedre. Se vår håndbok for god posisjonering.

    Innovasjon Norge har laget denne dreieboken for å inspirere norske havbedrifter. Her vil du finne verktøy som din bedrift kan ta i bruk for å selge mer til flere kunder. La deg inspirere hva hvordan Norge og andre havbedrifter jobber! Vi er sikre på at også dine produkter og tjenester er mer enn gode nok for et større marked og flere kunder.

    Dreieboken består av syv kapitler som kan leses samlet eller hver for seg. Du kan bruke dreieboken både som en inspirasjonskilde, lærebok eller oppslagsverk ved behov. Vi tror tiden du bruker på dreieboken, vil være vel verdt tiden.

    Lykke til!