På opplevelseskurset lærer du en ny og inspirerende måte å jobbe med innovasjon og produktutvikling på, der også prinsippene for et bærekraftig reiseliv er en del av utviklingsprosessene.
Et godt vertskap er avgjørende for hvor vellykket en ferieopplevelse blir. Dette kurset gjør deg i stand til å ta bedre vare på de som besøker deg.
Bli med på kokkekurs for å utvikle sesongbaserte menyer. Lær å utnytte norske og lokale råvarer, slik at du kan gi dine gjester en bedre smak av Norge.
Riktig pakking, salg og distribusjon er avgjørende for hvor attraktivt reiselivsproduktet ditt blir. Dette kurset gir deg verktøyene til å skape et bedre totalprodukt.
Ditt profesjonelle salgsarbeid er ofte forskjellen på om kunden velger deg eller andre. Kurset gjør deg flinkere i den kritiske fasen av salgs- og markedsarbeidet - fra forespørsel til kontrakt. Målet er å øke tilslaget med 20 prosent.
En cruisegjest besøker ditt lokalsted en svært begrenset tid, og man må derfor tenke annerledes rundt pakking til cruiseturister enn til tradisjonelle gjestegrupper. På dette kurset lærer du hvordan.
Den lille tiden du har på markedsføring, hvordan skal du bruke den rett? Hva gjør du i dag som fungerer? Er bedriften din synlig, og tar dere i bruk de digitale verktøyene som finnes? Gjennom dette kurset får du inspirasjon, motivasjon og kunnskap til å komme videre i det digitale markedsføringsarbeidet.
For reiselivsbedrifter har satsingen på nett vært preget av at vi er inne i en lærings- og modningsfase med mye prøving og feiling. Nå er tiden for å lande konkrete resultater og leads ut av den tiden og pengene vi investerer i digital markedsføring.
Bli med på «Sikkerhetskurset» - som inneholder tema som risikostyring, utforming av sikkerhetsplaner, avviksrutiner, innføring i forsikringsordninger og waivers.