Trade Mission Kina - akvakultur
27. oktober-2. november 2024: En femdagers Trade Mission-tur for å utforske det kinesiske markedet. Det blir et webinar og pitchtrening i forkant med informasjon om marked, eksport og internasjonal handel, samt innsikt i kinesisk kultur.
For hvem
- Etablerte selskaper med bærekraftig teknologi eller løsninger for akvakultur.
- Det er et krav at virksomheten skal ha klare vekstambisjoner og ha vilje til å investere egentid og ressurser i arbeidet.
Hva lærer du
Vi tilbyr en blanding av læring gjennom webinarer og innsikt i representative oppdrettsprosjekter i Kina - landbasert, kyst eller offshore. Vi vil også introdusere deg for kinesiske potensielle prosjekteiere, interessenter og prosjektledere.
Markedsbesøket i Kina inkluderer besøk til representative prosjekter, både landbaserte og offshore, og nettverksaktiviteter med industrielle fagfolk og prosjektinteressenter.
Program
- Ett webinar i sept/okt 2024
- Pitchtrening (frivillig)
- Femdagers markedsbesøk i Kina 27.oktober-2. november 2024
- Besøke 2024 China Fisheries & Seafood Expo, Qingdao
Hva koster det
Deltakeravgiften er 15.000/20.000 kroner (henholdsvis SMB/stor bedrift) for å dekke kostnader knyttet til organiseringen av turen, nettverksarrangement og relevante aktiviteter. Deltakeravgiften inkluderer ikke fly, transport i Kina, overnatting og måltider.
Fristen for å melde interesse er 1. mai 2024.
Ta kontakt
Dette Trade Mission-programmet arrangeres i samarbeid med Stiim Aqua Cluster, NCE Aquatech Cluster og Global Aquaculture Tech Hub (GATH).
Ønsker du mer informasjon om Trade Mission Tour, ta kontakt med vår koordinator i Norge eller seniorrådgiver i Kina.
Hva er Trade Mission?
Trade Mission er et eksportprogram som består av en gruppe norske bedrifter som vil lære mer om internasjonal vekst.
Bedriftene drar på en 2-3 dagers handelsdelegasjon til ett bestemt marked, og deltar i webinar i forkant og etterkant av denne reisen. Formålet er å etablere seg eller øke eksporten i dette markedet.
Trade Mission gir deltakerne en unik innsikt, og tilgang til potensielle kunder og samarbeidspartnere i det spesifikke eksportmarkedet.