Dame i vinterlandskap med noen gule hus i bakgrunnen
© O.A.D
Japan og Sør Korea er spennende eksport markeder for mange norske merkevarer. Begge markeder har fokus på design og kvalitet. Høy grad av merkevareposisjonering er nødvendig og kunnskap om forretningskultur, nettverk og strategi er viktig for å lykkes. Er du interessert i markedsmulighetene og ønsker å kartlegge potensialet samt forstå i mer detalj hvordan markedet ut? Har du allerede etablert kontakt men trenger mer innsikt og nettverk i markedet?

Eksportsatsningen for mote og livsstil lanserer 19.juni program for eksportsatsing og trade-mission til Tokyo og Seoul. Du velger om du vil delta på en eller begge. På informasjonsmøte vil du få et overblikk over markedene og mer informasjon om trade-mission programmene.

Deltagelse på et Trade Mission har til hensikt å sikre at du

  • møter potensielle kunder og partnere
  • blir introdusert til relevante muligheter
  • skaffer verdifull informasjon for å ekspandere i et marked

Programmene består av forberedende webinarer og markedsbesøk som gir førstehåndskunnskap om lokale markedsforhold og forretningskultur.

Program for digitalt informasjonsmøte:

Informasjon om Trade Mission til Japan og Sør Korea:

  • Hva innebærer det
  • Hva kan du forvente
  • Timeline og aktiviteter

Markedsinformasjon om Sør Korea og Japan:

  • Markedstrender
  • Konkurransebilde og skandinaviske brands
  • Distribusjon og kommunikasjon

Kontakt

Liv Inger Tønjum

Arrangører

INNOVASJON NORGE
NORWEGIAN FASHION HUB