Trade Mission til Tokyo og Seoul
Delta på trade-mission til Tokyo og/eller Seoul i november. Du velger om du vil delta på en eller begge.
Deltagelse på et Trade Mission har til hensikt å sikre at du
-møter potensielle kunder og partnere
-blir introdusert til relevante muligheter
-skaffer verdifull informasjon for å ekspandere i et marked
Programmene består av forberedende webinarer i september og oktober. Deretter markedsbesøk i november som gir førstehåndskunnskap om lokale markedsforhold og forretningskultur, samt verdifult nettverk for videreutvikling av merkevarens eksport.
Hvem bør søke?
Programmet er spesielt interessant for selskaper med merkevarer som har en etablert markedsposisjon i Norge og som har fokus på internasjonale vekstmuligheter. Selskapets eksportstrategi bør ha støtte fra ledelse og styre. Det forventes at selskapet har ressurser som kreves for skalering. Programmet er behovsdrevet, der det forventes aktiv deltagelse for å sikre gode resultater for din merkevare.
Tidslinje og program (med forbehold om endringer)
JAPAN:
28. & 29. august: Intervju med lokal prosjektleder for å kartlegge forventninger og behov.
Oktober: Oppfølgingsmøter med prosjektleder i Japan for status og forberede markedsbesøk.
17 - 20. november: Markedsbesøk Tokyo 4 dagers program.
Retailtour
Showroom
Event
Seminar
Desember: Evaluering
SØR KOREA:
5. september: Webinar / Seminar i Oslo med markedsinnsikt om Korea og intervju for å kartlegge forventninger og behov
Oktober: Oppfølgingsmøter med markedsrådgiver i Sør Korea for status og forberede markedsbesøk.
11.-14. november: Markedsbesøk Seoul 3 dagers program:
Retailtour
Networking event
Seminar
Desember: Evaluering
Deltakeravgift
kr 15.000,- + reisekostnader per merkevare
21 .august: Søknadsfrist for deltagelse i progam.
Bekreftelse på deltakelse 30. august for Trade Mission Japan og 8. september for Sør-Korea.
Markedsbesøket vil foregå på engelsk og deltakelse er søknadsbasert. Alle som registrerer seg vil bli kontaktet for ytterligere spørsmål.