Hopp til hovedinnhold

Veileder for havbedrifter

Skip som manøvrerer seg i islandskapFoto: Getty Images
Norske havbedrifter er blant verdens beste, men selv ikke verdens beste produkter selger seg selv. Skal du selge, må kundene kjenne deg. De må rett og slett forstå hva du har å tilby og hvorfor dette er relevant for dem. Vi kaller dette for posisjonering, og her kan de fleste norske bedrifter bli bedre. Se vår veileder for god posisjonering.

Innovasjon Norge har laget denne veilederen for å inspirere norske havbedrifter. Her vil du finne verktøy som din bedrift kan ta i bruk for å selge mer til flere kunder. La deg inspirere hva hvordan Norge og andre havbedrifter jobber! Vi er sikre på at også dine produkter og tjenester er mer enn gode nok for et større marked og flere kunder.

Veilederen består av syv kapitler som kan leses samlet eller hver for seg. Du kan bruke den både som en inspirasjonskilde, lærebok eller oppslagsverk ved behov. Vi tror tiden du bruker på veilederen, vil være vel verdt tiden.

Last ned og les: veileder for strategisk posisjonering for havnæringa.

Publisert :
Sist oppdatert :