Hopp til innhold
  • EN
  • Logg inn
  • Internasjonale messer

    Mange som besøker den norske standen på en messe om vindenergi i Tyskland
    Mange besøkte Norges paviljong på messen WindEnergy Hamburg i 2022.Daniel Ospina, Brand Norway

    Innovasjon Norge organiserer nasjonale fellespaviljonger på mange av de største internasjonale messene. Norske eksportbedrifter innen relevant industri kan delta. 

    Ta en tydeligere posisjon i et internasjonalt marked gjennom merkevaren Norge. Vi tilrettelegger for at du møter kunder, partnere, investorer og viktige beslutningstakere i utlandet. Vi bidrar med praktisk tilrettelegging, nettverk og faglig rådgivning for deg som utstiller.  

    Påmeldte selskaper oppfordres til å bruke vårt kontor i det relevante markedet for bistand med markedsforståelse og nettverksbygging.

    Til noen av messene vil det bli mulig å søke om tilskudd til å delta på messer.

    Når bør du delta på messe?

    • Du skal lansere eller teste markedspotensial for nye produkter
    • Du skal utvide markedet/finne nye kundesegmenter for eksisterende produkter
    • Du ønsker å pleie eksisterende kunder og partnere
    • Du ønsker å bygge nettverk og få nye «leads»
    • Du trenger å finne partnere som kan være en del av verdikjeden
    • Du ønsker å finne investorer
    • Du ønsker å profilere ditt produkt/bygge egen merkevare
    • Du ønsker å lære av andre
    • Du trenger markedsinnsikt