Internasjonale messer

Mange besøkte Norges paviljong på messen WindEnergy Hamburg i 2022.
Innovasjon Norge organiserer nasjonale fellespaviljonger på mange av de største internasjonale messene. Norske eksportbedrifter innen relevant industri kan delta.
Ta en tydeligere posisjon i et internasjonalt marked gjennom merkevaren Norge. Vi tilrettelegger for at du møter kunder, partnere, investorer og viktige beslutningstakere i utlandet. Vi bidrar med praktisk tilrettelegging, nettverk og faglig rådgivning for deg som utstiller.
Påmeldte selskaper oppfordres til å bruke vårt kontor i det relevante markedet for bistand med markedsforståelse og nettverksbygging.
Til noen av messene vil det bli mulig å søke om tilskudd til å delta på messer.
Når bør du delta på messe?
- Du skal lansere eller teste markedspotensial for nye produkter
- Du skal utvide markedet/finne nye kundesegmenter for eksisterende produkter
- Du ønsker å pleie eksisterende kunder og partnere
- Du ønsker å bygge nettverk og få nye «leads»
- Du trenger å finne partnere som kan være en del av verdikjeden
- Du ønsker å finne investorer
- Du ønsker å profilere ditt produkt/bygge egen merkevare
- Du ønsker å lære av andre
- Du trenger markedsinnsikt
Fordeler ved å være med på en norsk paviljong
Ta en tydeligere posisjon i et internasjonalt marked gjennom merkevaren Norge
- Du får en utmerket plassering i messehallen
- Sammen blir vi større og mer synlig
- Som utstiller, kommer du til dekket bord
- Du får en dedikert prosjektleder i Innovasjon Norge som holder i alt det praktiske rundt paviljongen
- Vi lager blest rundt paviljongen i form presse-/mediaoppmerksomhet
- Du oppnår bedre resultater enn om du skulle ha håndtert messedeltakelsen selv
Ønsker du mer informasjon? Kontakt oss

Lin Li
Seniorrådgiver

Thomas Bjerkmann
Spesialrådgiver
KT
Karen-Anne Tveiten
Seniorrådgiver

Veronica Broholm
Seniorrådgiver
Bedrifter som har deltatt på Internasjonale messer
Publisert :
Sist oppdatert :